Ручки с логотипом, печать на ручках и зажигалках, тампоная печать на пластике, гравировка на ручках

Офісна продукція з логотипом в Києві




Ручки з логотипом, органайзери, пенали, канцелярські набори - ці речі є в кожному офісі. Ми бачимо їх настільки часто, що не сприймаємо як рекламного носія. Саме тому посил, розміщений на офісної продукції, що не потрапляє під фільтри, які виробилися у сучасних людей на традиційні види реклами. Важливо і те, що офісна рекламна продукція коштує недорого. Ціна нанесення фірмового логотипу на органайзер або ручку не йде ні в яке порівняння з тією сумою, яку доведеться заплатити за ролик або розміщення реклами на білбордах.

Офісні рекламні товари доцільно замовити в якості сувенірів, які компанія підносить своїм клієнтам, партнерам, відвідувачам офісу або корпоративних заходів. Нерідко подібну продукцію замовляють і для використання співробітниками в офісі.
 
    
Підвищення впізнаваності бренду. Рекламна кампанія буде особливо ефективною, якщо замовити «виносну» брендовану продукцію, яку побачать багато людей, а не тільки відвідувачі офісу.
    
Збільшення лояльності до компанії / бренду. По-перше, отримати що-небудь в подарунок - завжди приємно. По-друге, в очах користувачів компанія, що має фірмові аксесуари, виглядає більш солідно і авторитетно.
    
Гранично доступна вартість. Нанесення назви компанії і її логотипу на офісну продукцію коштує недорого. Конкретна ціна залежить від обраного способу (це може бути ультразвукова друк, шовкографія, флес, вишивка - в залежності від поверхні), складності роботи, обсягів партії і інших параметрів.
    
Зміцнення корпоративного духу. Використання офісних предметів з фірмовим логотипом підвищує лояльність самих співробітників до компанії, сприяє формуванню колективного духу, мотивує до роботи.

Особливості виготовлення рекламної офісної продукції

В оформленні подібних виробів основним повинен бути логотип / назва компанії або знаки, що дозволяють зв'язати продукцію з конкретною організацією. Тому в якості основи часто вибирається продукція, яка має скромний власний дизайн (однотонний колір, класичні форми і т. П.). Інакше рекламне посилання загубиться на строкатому тлі.

Рекламне посилання може наноситися як зображення або написи. Нерідко все виріб оформляють в корпоративних тонах. Вибір дизайну і способу друку залежить від типу продукції, цілей рекламної кампанії. Має значення і



Создан 07 мая 2017



Индекс цитирования.